Публікація:
Креативність як чинник розвитку професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Розова, Тетяна Миколаївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню креативності як чинника професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів. Уточнено поняття „комунікативні здібності”, „професійно-комунікативні здібності”, здійснено інтегроване вивчення професійно-комунікативних здібностей психологів у контексті їх взаємозв’язку з креативністю та її змістовими складовими. Досліджено психологічну сутність, та зміст креативності як чинника розвитку професійно-комунікативних здібностей. Виявлено психологічні особливості професійно-комунікативних здібностей студентів-психологів, складники та показники рівнів розвитку професійно-комунікативних здібностей у студентів. Встановлено змістовні структурні складові професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів: контактність, легкість вступу в комунікативні контакти, здібності тримати комунікативні контакти, тощо. Розроблено та апробовано інтегровану розвивальну програму активізації креативності за умов застосування креативних психотехнологій.
Dissertational research is devoted to theoretically-experimental studying of creativity as a factor of the professional-communicative abilities of the future psychologists. Notions “communicative abilities”,”professional-comunicative abilities” are specified, relized integrated studying of the professional-communicative abilities of psychologists in a context of their interrelation with creativity and its substantial components. The psychological essence and content of creativity as a factor of the development of professional-communicative abilities are investigated. Psychological features of the professional-communicative abilities of the students-psychologists, their components and indexes of levels of the development of students professional-communicative abilities are considered and investigated. Substantial structural components of the professional-communicative abilities of the future psychologists are revealed: communicative contacts, abilities to get info-communicative contacts, abilities to keep communicative contacts etc. It is developed and approved integrated development program of activization creativity by means of creative psychotechnologies.

Опис

Ключові слова

здібності, комунікативні здібності, професійно-комунікативні здібності, креативність, складові креативності, психотехнології, чинники розвитку професійно-комунікативних здібностей, abilities, communicative abilities, the professional-communicative abilities, creativity, the components of creativity, factors of development of the professional-communicative abilities, psychotechnologies

Бібліографічний опис

Розова, Тетяна Миколаївна. Креативність як чинник розвитку професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. М. Розова ; наук. кер. Н. І. Пов’якель ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 21 с.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced