Публікація: Наукові підходи щодо функцій громадянського суспільства в процесі управління дошкільною освітою України
Вантажиться...
Дата
Автори
Павлова, Катерина Анатоліївна
Слинько, А. П.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво «Гілея»
Анотація
У статті розглянуто погляди сучасних науковців на роль громадських інституцій в процесі їх взаємодії з державою щодо управління дошкільною освітою. Обґрунтовано актуальність різних функцій громадськості щодо управління освітою та проблемні питання їх практичного впровадження.
The article examines the views of modern scholars on the role of public institutions in their interaction with the state in the management of education. The relevance of various functions of the civil sosiety in the management of education and the problematic issues of their practical implementation are substantiated.
The article examines the views of modern scholars on the role of public institutions in their interaction with the state in the management of education. The relevance of various functions of the civil sosiety in the management of education and the problematic issues of their practical implementation are substantiated.
Опис
Ключові слова
державно-громадська модель управління, управління освітою, громадянське суспільство, освітня політика, state-public model of government, education management, civil society, educational policy
Бібліографічний опис
Павлова, К. А. Наукові підходи щодо функцій громадянського суспільства в процесі управління дошкільною освітою України / К. А. Павлова, А. П. Слинько // Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць. – Київ : “Видавництво “Гілея”, 2020. – Спецвипуск. – С. 73-75.
