Публікація: Форми і методи реалізації задачного підходу в навчальному процесі педагогічного університету
Вантажиться...
Дата
Автори
Слюсаренко, М.А.
Чумак, М. Є.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Задачний підхід реалізується через систему навчальних задач різних типів, що забезпечує активізацію пізнавальної діяльності студентів в аспекті формування природничо-наукових знань, розвиток особистості майбутнього вчителя, стимулює його креативність і творчість. Задачний підхід у навчанні реалізується через використання активних форм і методів навчання, які мобілізують у процесі вивчення предмета не лише пам’ять, але й мислення, руйнують стереотипи,
стимулюють пізнавальний пошук самостійних і оригінальних розв’язків навчальних проблем.
Task approach will be realized through the system of educational tasks of different types, that provides activation of cognitive activity of students in the aspect of forming of naturally-scientific knowledge, development of personality of future teacher, stimulates and creation. Task approach in studies will be realized through the use of active forms and methods of studies, which mobilize in the process of study of object not only memory but also thought, destroy stereotypes, stimulate the cognitive search of independent and original decisions of educational problems.
Задачный подход реализуется через систему учебных задач различных типов, что обеспечивает активизацию познавательной деятельности студентов в аспекте формирования естественно-научных знаний, развитие личности будущего учителя, стимулирует его креативность и творчество. Задачный подход в обучении реализуется через использование активных форм и методов обучения, которые мобилизируют в процессе изучения предмета не только память, но и мышление, разрушают стереотипы, стимулируют познавательный поиск самостоятельных и оригинальных решений учебных проблем.
Task approach will be realized through the system of educational tasks of different types, that provides activation of cognitive activity of students in the aspect of forming of naturally-scientific knowledge, development of personality of future teacher, stimulates and creation. Task approach in studies will be realized through the use of active forms and methods of studies, which mobilize in the process of study of object not only memory but also thought, destroy stereotypes, stimulate the cognitive search of independent and original decisions of educational problems.
Задачный подход реализуется через систему учебных задач различных типов, что обеспечивает активизацию познавательной деятельности студентов в аспекте формирования естественно-научных знаний, развитие личности будущего учителя, стимулирует его креативность и творчество. Задачный подход в обучении реализуется через использование активных форм и методов обучения, которые мобилизируют в процессе изучения предмета не только память, но и мышление, разрушают стереотипы, стимулируют познавательный поиск самостоятельных и оригинальных решений учебных проблем.
Опис
Ключові слова
задачний підхід до навчання, форми і методи навчання, навчальний процес в університеті, підготовка вчителя, task going near studies, forms and methods of studies, educational process in an university, preparation of teacher, задачный подход к обучению, формы и методы обучения, учебный процесс в университете, подготовка учителя
Бібліографічний опис
Слюсаренко М.А. Форми і методи реалізації задачного підходу в навчальному процесі педагогічного університету / М. А. Слюсаренко, М. Є. Чумак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 211-220.
