Публікація:
Освітня інтеграція дітей з особливостями розвитку в розвинених країнах світу (кінець ХХ ст.)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бондар, В. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті здійснено ретроспективний аналіз модернізації національних систем спеціальної освіти дітей у розвинених країнах світу, проведення якої зумовлено зміною ставлення суспільства до прав дітей з вадами розвитку.
В статье представлен ретроспективный анализ модернизации национальных систем специального образования детей в развитых странах мира, осуществление которой детерминировано изменением отношения общества к правам детей с недостатками развития.
The article presents a retrospective analysis of the modernization of national systems of special education children in the developed world, the implementation of which is determined by changes in society's attitude to the rights of children with developmental disabilities.

Опис

Ключові слова

інтегрована, інклюзивна освіта, спеціальний клас, загальний клас, діти з труднощами в навчанні, освітній маршрут, интегрированное инклюзивное образование, специальный класс, общий класс, дети с трудностями в обучении, образовательный маршрут, Integrated, inclusive education, special class, general class, children with learning difficulties, educational trails

Бібліографічний опис

Бондар, В. І. Освітня інтеграція дітей з особливостями розвитку в розвинених країнах світу (кінець ХХ ст.) / В. І. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 18-22.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By