Публікація: Організаційно-дидактичні умови інтерактивного навчання старшокласників математики
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Федосєєв, С. Е.
Забранський, В. Я.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті досліджуються дидактичні умови організації інтерактивного навчання
старшокласників математики, а саме: створення діалогічного простору, як спеціально
організованого процесу спілкування під час навчання; забезпечення комфортності навчання що
включає такі структурні компоненти: психологічну, інтелектуальну, фізичну комфортність;
впровадження активно-poльoвої (iгpoвої) i тpeнiнгoвої opгaнiзaцiї навчання; забезпечення
рефлексії під час навчання математики – як процесу і результату фіксування суб’єктами
педагогічного процесу стану свого розвитку, саморозвитку і причин цього; забезпечення
готовності вчителя до організації інтерактивного навчання, що включає як загально-
педагогічну, методичну, організаційну, так і психологічну готовність. Пропонуються шляхи
забезпечення цих організаційно-дидактичних умов, використовуючи спеціально розроблені
методи інтерактивного навчання. Дається тлумачення понять “інтерактивне навчання
математики”, “діалогічний простір”, “комфортність навчання”, “психологічна
комфортність”, “інтелектуальна комфортність”, “фізична комфортність”.
The article analyzes the didactic organization conditions of senior pupils interactive teaching of mathematics: the creation of a dialogic space during the study; the providing learning and teaching comfort; the introduction of active-role (playing) and training organization of teaching; the reflexivity formation during the teaching and learning of mathematics; the ensuring teachers readiness to the organization of interactive teaching, including general educational, methodical, organizational and psychological readiness. Ways of providing organizational and pedagogical conditions, using specially developed interactive teaching methods, are offered. The interpretation of the concepts of “interactive teaching of mathematics”, “dialogical space”, “learning comfort”, “psychological comfort”, “intellectual comfort”, “physical comfort” are given.
The article analyzes the didactic organization conditions of senior pupils interactive teaching of mathematics: the creation of a dialogic space during the study; the providing learning and teaching comfort; the introduction of active-role (playing) and training organization of teaching; the reflexivity formation during the teaching and learning of mathematics; the ensuring teachers readiness to the organization of interactive teaching, including general educational, methodical, organizational and psychological readiness. Ways of providing organizational and pedagogical conditions, using specially developed interactive teaching methods, are offered. The interpretation of the concepts of “interactive teaching of mathematics”, “dialogical space”, “learning comfort”, “psychological comfort”, “intellectual comfort”, “physical comfort” are given.
Опис
Ключові слова
інтерактивне навчання, математика, організаційно-дидактичні умови, діалогічний простір, комфортність навчання, тренінгові технології, рефлексія, готовність вчителя до організації інтерактивного навчання, interactive teaching and learning, mathematics, organizational and pedagogical conditions, dialogical space, learning comfort, training technology, reflection, teacher readiness to organize interactive teaching
Бібліографічний опис
Федосєєв, С. Е. Організаційно-дидактичні умови інтерактивного навчання старшокласників математики / С. Е. Федосєєв, В. Я. Забранський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 230-237.
