Публікація:
Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гриб’юк, О. О.
Жалдак, М. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглядаються психолого-педагогічні основи впровадження комп’ютерно-орієнтованих систем навчання в навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Значна увага приділяється проблемам створення сучасних ефективних систем навчання, в рамках яких дослідження традиційних психологічних проблем дозволяє уточнити ефективність певної системи навчання, зокрема особливості уваги і мислення учнів в умовах комп’ютеризованого навчання. Аналізуються принципи, на яких базується розвиток комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, методи дослідження ефективності використання комп’ютера в навчальному процесі, критерії визначення такої ефективності та фактори, від яких вона залежить.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Гриб’юк, О. О. Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики / О. О. Гриб’юк, М. І. Жалдак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 14 (21). - С. 3-19.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By