Publication:
Основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Руденко, Л. М.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

В статті висвітлено основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей. Виділено основні принципи, напрями та положення психокорекційної роботи.
В статье отражены основные подходы к психокоррекции агрессивного поведения у умственно отсталых детей. Выделены основные принципы, направления и положения психокоррекционной работы.
The article highlights the main approaches to psychotherapy for aggressive behavior in mentally retarded children. The basic principles, direction and position of patient.

Description

Keywords

агресивна поведінка, психокорекція, розумово відсталі діти, напрями роботи, принципи роботи, підходи до психокорекції, агрессивное поведение, психокоррекция, умственно отсталые дети, направления работы, принципы работы, подходы к психокоррекции, aggressive behavior, correction, mentally retarded children, work directions, principles, approaches to psychotherapy

Citation

Руденко, Л. М. Основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей / Л. М. Руденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 379-384.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By