Publication: Основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей
Loading...
Files
Date
Authors
Руденко, Л. М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НПУ імені М. П. Драгоманова
Abstract
В статті висвітлено основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей. Виділено основні принципи, напрями та положення психокорекційної роботи.
В статье отражены основные подходы к психокоррекции агрессивного поведения у умственно отсталых детей. Выделены основные принципы, направления и положения психокоррекционной работы.
The article highlights the main approaches to psychotherapy for aggressive behavior in mentally retarded children. The basic principles, direction and position of patient.
В статье отражены основные подходы к психокоррекции агрессивного поведения у умственно отсталых детей. Выделены основные принципы, направления и положения психокоррекционной работы.
The article highlights the main approaches to psychotherapy for aggressive behavior in mentally retarded children. The basic principles, direction and position of patient.
Description
Keywords
агресивна поведінка, психокорекція, розумово відсталі діти, напрями роботи, принципи роботи, підходи до психокорекції, агрессивное поведение, психокоррекция, умственно отсталые дети, направления работы, принципы работы, подходы к психокоррекции, aggressive behavior, correction, mentally retarded children, work directions, principles, approaches to psychotherapy
Citation
Руденко, Л. М. Основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей / Л. М. Руденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 379-384.