Публікація: Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization
Вантажиться...
Дата
Автори
Kravets, Nina Pavlivna
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China
Анотація
The article considers a library activity as a component of socialization. The article proves expediency of application of dialogiс learning for the purpose of forming reading skills, ensuring successful socialization mentally retarded teenagers.
У статті розглянуто читацьку діяльність як складову соціалізації.. Доведено доцільність застосування діалогового навчання з метою формування читацьких умінь, завдяки яким забезпечується успішна соціалізація розумово відсталих підлітків.
У статті розглянуто читацьку діяльність як складову соціалізації.. Доведено доцільність застосування діалогового навчання з метою формування читацьких умінь, завдяки яким забезпечується успішна соціалізація розумово відсталих підлітків.
Опис
Література:
1. Андрєєва Я.Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту
/Я. Ф. Андрєєва: дис. .. канд.. психол. наук. 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Інститут психології імені С.Костюка АПН України. – К., 2002. – 189 с.
2. Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С. Ю. Курганов. – М.: Просвещение, 1989. – 128 с.
3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: учебное пособие для студентов-филологов /С.П. Лавлинский – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с.
4. Небеленчук І. О. Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів /І. О. Небеленчук: дис. … канд. пед. наук. 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література). – К., 2011. – 247 с.
5. Храброва В. Роль діалогу у формуванні образної картини світу учнів засобами художньої літератури
/В. Храброва //Всесвітня література в сучасній школі, 2013. – №5. – С.58 – 63.
6. Kiarie Mary W. Educationale services for students with mental retardation in Kenya // International Journal of Special Educations. 2006. – Vol. 21. – No. 2. – PP.47-54.
Ключові слова
mentally retarded teenagers, pupils, library activity, library skills, dialogic learning, socialization, розумово відсталі підлітки, учні, читацька діяльність, читацькі уміння, діалогове навчання, соціалізація
Бібліографічний опис
Kravets N.P. Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization / N.P. Kravets // // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. − P. 343−347.
