Публікація:
Соціально-психологічні чинники, що зумовлюють формування екологічної свідомості майбутніх вчителів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Волошина, К.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье рассматриваются социально-психологические факторы (личностная зрелость, ценностные ориентации, рефлексивность, ответственность, духовная культура) формирования экологического сознания будущих учителей как инструменты проектирования образовательной среды.
У статті розглядаються соціально-психологічні фактори (особистісна зрілість, ціннісні орієнтації, рефлексивність, відповідальність, духовна культура) формування екологічної свідомості майбутніх вчителів як інструменти проектування освітнього середовища.
The article examines the socio-psychological factors (personal maturity, values, reflexivity, responsibility, spiritual culture) formation of ecological consciousness of future teachers as design tools of the educational environment.

Опис

Ключові слова

екологічна свідомість, экологическое сознание, environmental consciousness, освітнє середовище, образовательная середа [cреда], education Wednesday, психологічні фактори, психологические факторы, psychological factors, студенти, студенты, students, майбутній учитель, будущий учитель, future teachers

Бібліографічний опис

Волошина К. Соціально-психологічні чинники, що зумовлюють формування екологічної свідомості майбутніх вчителів / К. Волошина // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 125-127

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By