Публікація: Теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Карпенко, О. Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті аналізуються змістові особливості підготовки студентів до
професійної соціальної роботи. Розглядається науковий підхід щодо організації
та забезпечення системності процесу учіння майбутніх соціальних працівників.
Визначається суть професійної готовності до роботи у соціальній сфері;
розкриваються складові та критерії оцінки готовності до практичної
діяльності. На основі теоретичного аналізу виводиться структурно-
функціональна модель підготовки студентів до соціальної роботи за певними
етапами, рівнями і відповідною послідовністю; встановлюється
міжкомпонентний зв’язок структурно-функціональної моделі та визначається
вплив компонентів на практичний результат професійної підготовки.
In clause are analyzed some features of preparation of students to professional social work. The scientific approach concerning the organization and maintenance системности process of the doctrine of the future social workers is considered. The essence of professional availability for service in social sphere is defined; reveal compound and criteria of an estimation of readiness for practical activities. On the basis of the theoretical analysis the structurally functional model of preparation of students to social work on the basis of the certain stages, levels and is deduced by corresponding sequence.
In clause are analyzed some features of preparation of students to professional social work. The scientific approach concerning the organization and maintenance системности process of the doctrine of the future social workers is considered. The essence of professional availability for service in social sphere is defined; reveal compound and criteria of an estimation of readiness for practical activities. On the basis of the theoretical analysis the structurally functional model of preparation of students to social work on the basis of the certain stages, levels and is deduced by corresponding sequence.
Опис
Ключові слова
соціальний працівник, професійна соціальна робота, студент, структурно-функціональна модель підготовки студентів до соціальної роботи, structurally functional model of preparation of students to social work, preparation of students to professional social work, student
Бібліографічний опис
Карпенко, О. Г. Теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах / О. Г. Карпенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 25. – С. 73-79.
