Публікація: Стратегії, техніки та технології створення позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов
Вантажиться...
Дата
Автори
Ткаченко, Н. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті схарактеризовано іміджеві стратегії, техніки та технології, запозичені з різних галузей та адаптовані до педагогічного іміджотворення; обґрунтовано доцільність їх застосування для конструювання позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов. Наголошено на ефективності застосування у процесі іміджотворення вчителя іноземних мов стратегій «універсального іміджу», «цільового іміджу», «креативного вибуху». Корисним визнано використання таких технік, як створення яскравого і впізнаваного образу, формування позитивного ставлення, піднесення іміджу; компенсаторної, експрипріаційної, пролонгованої, корекційної, еклективної технологій, а також окремих технологій побудови політичного іміджу, адаптованих до сфери педагогічної діяльності.
The article deals with the image-making strategies, techniques and technologies, borrowed from different fields and adapted to pedagogical image-making. The feasibility of applying them for constructing a positive foreign languages teacher’s professional image was justified. The effectiveness of using such strategies as “universal image”, “target image”, “creative explosion” in the process of foreign language teachers’ image-making was emphasized. Implementing such techniques as creating a bright and recognizable image, forming a positive attitude, enhancing image was recognized as useful. Сompensatory, expritional, prolonged, corrective, selective technologies as well as separate technologies for political image-making, adapted to the pedagogical sphere, are revealed to be effective in Foreign languages teacher’s professional image-making
The article deals with the image-making strategies, techniques and technologies, borrowed from different fields and adapted to pedagogical image-making. The feasibility of applying them for constructing a positive foreign languages teacher’s professional image was justified. The effectiveness of using such strategies as “universal image”, “target image”, “creative explosion” in the process of foreign language teachers’ image-making was emphasized. Implementing such techniques as creating a bright and recognizable image, forming a positive attitude, enhancing image was recognized as useful. Сompensatory, expritional, prolonged, corrective, selective technologies as well as separate technologies for political image-making, adapted to the pedagogical sphere, are revealed to be effective in Foreign languages teacher’s professional image-making
Опис
Ключові слова
імідж, професійний імідж, учитель іноземних мов, стратегія створення іміджу, технологія коструювання іміджу, техніка побудови іміджу, image, professional image, foreign language teacher, image- making strategy, image-making technology, imagemaking technique
Бібліографічний опис
Ткаченко, Н. М. Стратегії, техніки та технології створення позитивного професійного іміджу вчителя іноземних мов / Н. М. Ткаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 168-172.
