Публікація:
Фреймова організація німецького інституційного оголошення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ларькіна, М.О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто основні особливості побудови німецьких інституційних оголошень у контексті теорії фреймів, подано опис прототипових фреймів та їх варіантів і виокремлено слоти, в яких актуалізується інформація оголошення.
The main peculiarities of the structure of the German institutional advertisements in the context of the frame theory are investigated in the article, prototypical frames and their options are described and slots in which the advertised information is actualized are distinguished.

Опис

Ключові слова

інституційне оголошення, фрейм, оголошення повного / неповного фреймового вияву, акціональність, слот, institutional advertisement, frame, advertisement of full / partial frame display, predicativity, slot

Бібліографічний опис

Ларькіна М.О. Фреймова організація німецького інституційного оголошення / М.О. Ларькіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – Випуск 5: збірник наукових праць / за ред. В. І. Гончарова – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 170-175

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By