Публікація:
Інклюзивне навчання дітей з гіперактивним розладом у загальноосвітніх школах США

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Фаласеніді, Т. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячена розкриттю дидактичних аспектів інклюзивного навчання дітей з гіперактивним розладом у Сполучених Штатах Америки. Особлива увага приділяється питанням теоретично-методичного та нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання дітей з гіперактивністю в загальноосвітніх школах США.
Статья посвящена раскрытию дидактических аспектов инклюзивного обучения детей с гиперактивным расстройством в Соединенных Штатах Америки. Особое внимание уделяется вопросам теоретически-методического и нормативно-правового обеспечения инклюзивного обучения детей с гиперактивностью в общеобразовательных школах США.
The article is devoted to the disclosure of the didactic aspects of inclusive education for children with hyperactive disorder in The Unites States of America. Special attention is paid to the theoretical, methodological and normative-legal acts providing of inclusive education for children with ADHD in secondary schools of USA.

Опис

Ключові слова

інклюзивне навчання, гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (ГРДУ), інтегроване навчання, діти з особливими потребами, спеціальна освіта, инклюзивное обучение, синдром дефицита внимания и гиперактивность (СДВГ), интегрированное обучение, дети с особыми потребностями, специальное образование, inclusive education, attention deficit with hyperactive disorder (AD/HD), integrative education, children with special needs, special education

Бібліографічний опис

Фаласеніді, Т. М. Інклюзивне навчання дітей з гіперактивним розладом у загальноосвітніх школах США / Т. М. Фаласеніді // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – 2013. – № 3-4. – С. 195-202.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By