Публікація:
Впровадження оздоровчих технологій в освітній процес дошкільнят педагогічні науки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Потужній, О. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті приділяється пріоритетна увага здоров’язбережувальній парадигмі виховання дошкільнят, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, дбати про нього, розрізняти різні його стани, вміти надавати собі найпершу допомогу, прагнути до здорового способу життя. Висвітлюється модель впровадження здоров’яформувальної і здоров’язбережувальної технології в освітній простір.
Priority attention the zdorov’esokhranitel’noy paradigm of education of under-fives is spared in the article, which consists above all things in that, to teach children consciously to behave to the health, care of him, distinguish raznye of his state, able to render itself the first aid, to aspire to the healthy way of life. Lights up the model of introduction of zdorov’eformiruyuschey and zdorov’esokhranitel’noy technologies in educational space.

Опис

Ключові слова

освітній процес, оздоровчі технології, дошкільнята, модель, структура, educational process, health technologies, under-fives, model, structure

Бібліографічний опис

Потужній, О. В. Впровадження оздоровчих технологій в освітній процес дошкільнят педагогічні науки / О. В. Потужній // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 164-170.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By