Публікація:
The oretical principles of training future musical art teachers for project activities in out-of-school education institutions of the people's Republic of China

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавничий дім "Гельветика"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The present theoretical paper explores the underlying foundations of project-based learning (PBL) in the teacher preparation of prospective music teachers in extracurricular teaching institutions of the People’s Republic of China. Based on the latest Chinese and overseas scholarship, the paper analyzes in a structured way the commitment of PBL to constructivist and inquiry-oriented pedagogic paradigms with emphasis on student-centered, collaborative, and creative teaching strategies. The paper identifies the main pedagogic requirements for the effective application of PBL through integrated curricula, teacher preparation, and computing support. It further clarifies key terminological correspondence between Western education concepts and Ukrainian pedagogic discourse with the intention of offering conceptual access for Ukrainian researchers and methodologists. Through the aggregation of the most recent literature by a synthesis method, the paper determines the specific profession-related skills that PBL develops in future music teachers in terms of critical thinking, communication, reflective practice, and information and communication technology literacy. Specific focus is put on the extracurricular education system of China's cultural and institutional context, in which collective learning, discipline, and performance-related activities highly determine the development of pedagogic strategies. These factors are considered in the implementation of the PBL models in other country contexts. The paper is structured in a fashion that it unfolds the very core of Ukrainian scholarship tradition – conceptual foundations, execution conditions, and competency-based outcomes – so that it is beneficial for foreign and domestic teaching-related researches alike. Last but not least, the paper outlines a whole theoretical concept that contributes to improving music teacher education with the aid of original, task-related teaching strategies, and that becomes a basis for other empirical analyses and applied studies in teacher education systems internationally.
Теоретико-концептуальне дослідження присвячено аналізу провідних засад проєктного навчання (Project-Based Learning, PBL) як у процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва для закладів позашкільної освіти Китайської Народної Республіки, так і як мету щодо опанування ними компетентності впровадження проєктної діяльності. Зважаючи на сучасні дослідження, насамперед китайських, учених, у статті проаналізовано адаптивність проєктного навчання до конструктивістської та дослідницько-орієнтованої педагогіки з акцентом на особистісно орієнтовані, колаборативні та креативні освітні стратегії. Визначено основні педагогічні умови ефективного впровадження PBL через інтегровані навчальні програми, підготовку викладачів і використання інформаційних і цифровоих технологій. У статті схарактеризована термінологічна відповідність між західними освітніми поняттями й українським педагогічним дискурсом з метою забезпечення концептуального доступу для українських дослідників і методистів. Шляхом узагальнення сучасної наукової літератури методом синтезу визначено фахові компетентності, які розвиває проєктне навчання і проєктна діяльність у майбутніх учителів музичного мистецтва, зокрема критичне мислення, комунікаційні навички, рефлексивну практику та інформаційно-цифрову грамотність. Особливу увагу приділено особливостям системи позашкільної освіти в культурному й інституційному контексті Китаю, де колективне навчання, дисципліна й діяльність, пов’язана з музичним виконанням, суттєво впливають на розробку педагогічних стратегій. Ці чинники враховуються під час адаптації моделей PBL до освітніх систем інших країн. Стаття розкриває зміст концептуальних основ, умов реалізації та очікуваних компетентнісних результатів підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до проєктної діяльності у закладах позашкільної освіти КНР. Окрім того, у статті запропоновано цілісну теоретичну концепцію, яка сприяє вдосконаленню підготовки вчителів музичного мистецтва завдяки застосуванню оригінальних, завданнєво-орієнтованих стратегій навчання та слугує підґрунтям для подальших емпіричних і прикладних досліджень у галузі музично-педагогічної освіти на міжнародному рівні.

Опис

Ключові слова

project-based learning, project activities, training of future teachers of music, extracurricular education in the China, constructivist pedagogy, research-based learning, проєктне навчання, проєктна діяльність, підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва, позашкільна освіта в КНР, конструктивістська педагогіка, дослідницько-орієнтоване навчання

Бібліографічний опис

Slabko, V. The oretical principles of training future musical art teachers for project activities in out-of-school education institutions of the people's Republic of China / V. Slabko, Yaotsiuan Tszin // Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, УДУ імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2025. – Т. 1, Вип. СLХIV (164). – С. 201-211.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By