Публікація:
Міжособистісна взаємодія як ключовий аспект розвитку учнів з ОПП в процесі навчання математики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Яценко, Світлана Євгенівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В тезах представлено чотири системи міжособистісних взаємодій, що сприяють створенню інклюзивного навчального середовища. Виокремлено типові потреби кожної системи. Представлено можливості проведення адаптації навчальної програми з математики.
The thesis presents four systems of interpersonal interactions that contribute to the creation of an inclusive learning environment. The typical needs of each system are highlighted. Possibilities of adaptation of the curriculum in mathematics are presented.

Опис

Ключові слова

інклюзивне навчальне середовище, учні з ОПП, системи міжособистісних взаємодій, адаптації навчальної програми, inclusive educational environment, students with SEN, systems of interpersonal interactions, adaptation of the curriculum

Бібліографічний опис

Яценко, С. Є. Міжособистісна взаємодія як ключовий аспект розвитку учнів з ОПП в процесі навчання математики / С. Є. Яценко // Актуальні проблеми теорії та методики навчання математики : тези доповідей VI Міжнародної наукової конференції, до 75-річчя кафедри методики навчання математики, 6-7 жовтня 2023 р., м. Київ, Україна (дистанційна форма проведення). – Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – С. 139-141.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By