Publication: O poznawaniu środowiska wychowawczego – zarys problemu
Loading...
Files
Date
Authors
Sroczyński, W.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Abstract
У статті звертається увага на такі основні моменти: педагог повинен мати знання про властивості природних умов виховання; суспільна праця є надзвичайним типом просуспільної діяльності; суспільне середовище функціонує двома способами: як об`єктивна і суб`єктивна реальність;
формування особистості вихованців та їхнього біологічного та фізичного потенціалів відбувається за допомогою професійного виховання, а також впливає на сприйняття об`єктивного суспільного світу і конструювання суб`єктивного світу.
W niniejszym szkicu przedmiotem analizy jest metoda studiowania koncepcji środowiska, prezentowanych w literaturze pedagogiki społecznej, a także strategii badawczych samego środowiska.
W niniejszym szkicu przedmiotem analizy jest metoda studiowania koncepcji środowiska, prezentowanych w literaturze pedagogiki społecznej, a także strategii badawczych samego środowiska.
Description
Keywords
Citation
Sroczyński W. O poznawaniu środowiska wychowawczego – zarys problemu / W. Sroczyński // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 4 : збірник наукових праць. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – C. 171-184