Публікація: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ У ПРОФІЛАКТИЦІ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ
Вантажиться...
Дата
Автори
Вольнова, Леся Миколаївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто основні етпаи процесу виявлення та визначення своєрідності антисоціальної поведінки неповнолітніх як умови, що забезпечить плідну спільну роботу соціального педагога та учнів. Проведення соціально-педагогічної діагностики антисоціальної поведінки описано через такі етапи: 1) встановлення тих проявів їх поведінки, котрі правомірно класифікувати як антисоціальні, або делінквентні; 2) визначення ступеня вираженості антисоціальності та міри дії на особу: а) організаційно-педагогічний аспект - систематизація типів неповнолітніх, що проявляють антисоціальну поведінку, б) соціально-педагогічний аспект - визначення рівня антисоціального вчинку неповнолітнього, встановлення мотивації та причин його поведінки, в) психолого-педагогічний аспект - встановлення особливостей неповнолітніх правопорушників). Окреслено низку вимог, які доцільно дотримуватися при дослідження осіб з антисоціальною поведінкою.
Опис
Ключові слова
антисоціальна (делінквентна) поведінка, вияви делінквентної поведінки, антисоціальний вчинок, мотивація антисоціальної поведінки, детермінація антисоціальних дій, особливості неповнолітніх правопорушників
Бібліографічний опис
Вольнова Л.М. Соціально-педагогічні аспекти діагностики у профілактиці асоціальної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / Л. М. Вольнова // Междисциплинарные исследования в науке и образовании. Электронный науч. журнал. – 2012. – № 1 K. – Режим доступу : http://mino.esrae.ru/158-1091 (дата обращения: 21.02.2013)
