Публікація:
Роль сімї та школи-інтернату як соціальних інститутів в соціалізації дітей-сиріт у наукових дослідженнях

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Старцева, В. П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлюються питання соціальної інтеграції дітей-сиріт молодшого шкільного віку із ЗПР, результати дослідження психологічних особливостей соціально-побутового орієнтування дітей та визначення психолого-педагогічних умов його оптимізації.
В статье раскрываются вопросы социальной интеграции детей-сирот младшего школьного возраста с ЗПР, результаты исследования психологических особенностей социально-бытовой ориентировки детей и определение психолого-педагогических условий его оптимизации.
The article describes the issues of social integration of orphaned children of primary school age with mental retardation, presents the results of psychological features of welfare orientation and set of psychological and pedagogical conditions of its optimization.

Опис

Ключові слова

соціально-побутове орієнтування, затримка психічного розвитку, діти-сироти молодшого шкільного віку, соціально-побутові вміння і навички, социально-бытовая ориентировка, задержка психического развития, дети-сироты младшего школьного возраста, социально-бытовые умения и навыки, welfare orientation, delay of mental development, orphaned children of primary school age, welfare orientation skills and ability

Бібліографічний опис

Старцева, В. П. Роль сімї та школи-інтернату як соціальних інститутів в соціалізації дітей-сиріт у наукових дослідженнях / В. П. Старцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 237-240.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By