Публікація:
Інтеграція цифрових компетентностей у системі підготовки майбутнього вчителя технологій в рамках Нової української школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Харламенко, Валентина Борисівна
Шатова, Олена Вікторівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті обговорюється значення цифрової трансформації для системи освіти України в рамках реформи Нової української школи (НУШ) і необхідність підготовки майбутніх вчителів технологій до формування цифрових компетентностей у здобувачів освіти. Акцентується на важливості інтеграції цифрових інструментів у навчальний процес і підготовку вчителів технологій, що сприятиме формуванню в учнів практичних цифрових навичок, критичного мислення та креативності. Розглянуто пріоритети Міністерства освіти і науки України, такі як забезпечення освітніх закладів сучасним цифровим обладнанням, підвищення кваліфікації педагогів і впровадження цифрових платформ, що відповідають стандартам НУШ. Також підкреслюється роль учителів технологій як цифрових лідерів, які допомагають учням адаптуватися до сучасних викликів через використання інноваційних технологій, таких як 3D-друк, робототехніка та програмування.

Опис

Ключові слова

цифрові компетентності, підготовка вчителів технологій, нова українська школа (НУШ), цифрова трансформація освіти, інноваційні технології в освіті, цифрове лідерство педагогів, інтерактивні навчальні технології, компетентнісний підхід, цифрові платформи та інструменти, технологічна освіта, вчитель технологій, цифровізація, уроки трудового навчання, уроки тенологій, концепція НУШ

Бібліографічний опис

Харламенко, В. Б. Інтеграція цифрових компетентностей у системі підготовки майбутнього вчителя технологій в рамках Нової української школи / В. Б. Харламенко, О. В. Шатова // Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи : матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 10 жовтня 2024 р. – Умань, 2024. – С. 335-338.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By