Публікація:
Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Овчаренко, Л. Р.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті визначено мету професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів різних педагогічних спеціальностей. В узагальненому вигляді вона спрямована на формування в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей іншомовної професійної компетенції, оволодіння ними цією мовою як засобом професійного і крос-культурного спілкування. Нами схарактеризовано основні складові частини іншомовної професійної компетенції (комунікативна та між-культурна компетенції) у контексті спеціальності та з урахуванням психофізіологічних механізмів їх формування. З’ясовано, що ефективна організація освітнього процесу з вивчення англійської мови майбутніми вчителями не-філологічних спеціальностей передбачає реалізацію основних принципів, які встановлюють дидактичні вимоги до освітнього процесу.
В статье определена цель профессионально ориентированного обучения английскому языку студентов разных педагогических специальностей. В общем виде она направлена на формирование у будущих учителей нефилологических специальностей иноязычной профессиональной компетенции, овладение ими языком как средством профессионального и кросс-культурного общения. Нами охарактеризованы основные составляющие иноязычной профессиональной компетенции (коммуникативная и межкультурная компетенции) в контексте специальности и с учетом психофизиологических механизмов их формирования. Установлено, что эффективная организация образовательного процесса по изучению английского языка будущими учителями нефилологических специальностей предусматривает реализацию основных принципов, которые устанавливают дидактические требования к образовательному процессу.
The article defines the aim of the professionally-oriented learning of the English language of students of different pedagogical specialties. In general, it is directed at forming foreign-language competence of the future teachers of non-linguistic specialties, mastery of this language as a means of professional and cross-cultural communication. We have outlined the main components of foreign-language professional competence (communicative and intercultural competences) in the context of the specialty taking into account psycho-physiological mechanisms of their formation. It has been found out that the effective organization of the educational process forf learning English by future teachers of non-linguistic specialties envisages implementation of the basic principles that establish the didactic requirements to the educational process.

Опис

Ключові слова

професійно орієнтоване навчання, іншомовна професійна компетенція, організаційна компетенція, прагматична компетенція, стратегічна компетенція, міжкультурна компетенція, профессионально ориентированное обучение, иноязычная профессиональная компетенция, организационная компетенция, прагматическая компетенция, стратегическая компетенция, межкультурная компетенция, professionally-oriented education, foreign language professional competence, organizational competence, pragmatic competence, strategic competence, intercultural competence

Бібліографічний опис

Овчаренко, Л. Р. Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей / Л. Р. Овчаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 196-200.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By