Публікація: Використання індивідуальних завдань, як елемент формування професійно-орієнтованих компетентностей майбутніх провізорів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Лисенко, О. Ю.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто проблему формування професійно-орієнтованих компетентностей майбутніх провізорів під час вивчення профільних дисциплін. Наведено результати анкетування студентів, щодо доцільності виконання індивідуальних завдань, а також застосування практики їх самооцінювання.
В статье изложено проблему формирования профессионально-ориентированных компетентностей будущих провизоров при изучение профильных дисциплин. Представлено результаты анкетирования студентов о вопросах целесообразности выполнения индивидуальных заданий и применения практики их самооценивания.
In the article there is some information about problem of pharmacist’s professional-oriented competence formation in a process of specialized subjects study; data about survey of students, about the necessity of individual task’s and self-evaluation practice usage.
В статье изложено проблему формирования профессионально-ориентированных компетентностей будущих провизоров при изучение профильных дисциплин. Представлено результаты анкетирования студентов о вопросах целесообразности выполнения индивидуальных заданий и применения практики их самооценивания.
In the article there is some information about problem of pharmacist’s professional-oriented competence formation in a process of specialized subjects study; data about survey of students, about the necessity of individual task’s and self-evaluation practice usage.
Опис
Ключові слова
компетенція, система додипломної підготовки провізорів, професійно-орієнтовані компетентності провізорів, індивідуальні завдання, самооцінювання студентів, компетенция, система додипломной подготовки провизоров, профессионально-ориентированные компетентности провизоров, индивидуальные задания, самооценивание студентов, competence, undergraduate training system of pharmacists, professional-oriented competence of pharmacists, individual tasks, student self-evaluation
Бібліографічний опис
Лисенко, О. Ю. Використання індивідуальних завдань, як елемент формування професійно-орієнтованих компетентностей майбутніх провізорів / О. Ю. Лисенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІ (102). – С. 133-140.
