Публікація: Інклюзивне навчання дітей з порушеннями зору: монографія
Вантажиться...
Дата
Автори
Войтюк, Юрій Олександрович
Глушенко, Катерина Олександрівна
Гребенюк, Тетяна Миколаївна
Денисюк, Любов Ігорівна
Медведок, Ліля Григорівна
Паламар, Олена Михайлівна
Риков, Сергій Олександрович
Сасіна, Ірина Олександрівна
Семенишена, Тетяна Олександрівна
Серпутько, Ганна Петрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
КАФЕДРА
Анотація
На підставі узагальнення наукових досліджень та психолого-медико-педагогічного досвіду наведено інформацію про основи здійснення спеціального корекційного підходу в освітньому процесі в умовах інклюзивного навчання дітей з порушеннями зору. Робота включає дані про анатомію, розвиток та патологію зору в дитячому віці, створення універсального дизайну в інклюзивному освітньому просторі дітей з порушеннями зору, особливості їхнього психічного розвитку, метод. рекомендації щодо проведення корекційної та навчальної роботи в молодших класах. Адресовано науковим працівникам, педагогам закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та спеціальним навчанням дітей з порушеннями зору, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів, офтальмологам, лікарям загального профілю, аспірантам, лікарям-інтернам, студентам, батькам та всім, хто потребує спеціальних знань у галузі тифлопедагогіки, спеціальної психології та медицини.
Опис
Ключові слова
інклюзивне навчання, порушення зору, діти зі зниженим зором, диференційоване навчання, офтальмогігієна, інклюзія, компенсаторні пристосування, корекційна спрямованість, корекційно-розвиткові послуги, модифікація, адаптація, особливі освітні потреби, тифлопедагогіка, тифлопсихологія, універсальний дизайн, корекційні засоби навчання, технічні засоби навчання, шрифт Брайля, корекційні заняття, архітектурна та інформаційна доступність, спеціальна психологія
Бібліографічний опис
Інклюзивне навчання дітей з порушеннями зору: монографія / Войтюк, Ю. О. [та ін.] ; за ред. д-ра психол. наук, проф. Є. П. Синьової, д-ра мед. н., проф. С. О. Рикова. - Київ : Кафедра, 2017. - 316 с.
