Публікація:
Теоретичні основи співпраці педагога-дефектолога з батьками дітей з вадами слуху

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бодруг, Є. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються питання, які розкривають теоретичні основи спілкування сурдопедагога з батьками дітей з вадами слуху дошкільного віку.
В статье рассматриваются вопросы, которые раскрывают теоретические основы общения сурдопедагога с родителями детей с недостатками слуха дошкольного возраста.
Questions that expose theoretical bases of commonunication of teacher of deaf children with the parents of children flawy rumor of preschool age are examined in this article.

Опис

Ключові слова

сім’я, дошкільне виховання, спілкування, семья, дошкольное воспитание, общение, family, preschool education, commonunication

Бібліографічний опис

Бодруг, Є. С. Теоретичні основи співпраці педагога-дефектолога з батьками дітей з вадами слуху / Є. С. Бодруг // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 16-21.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By