Публікація:
Особливості формування ігрової діяльності у розумово відсталих дошкільників

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гладченко, І. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті зазначено основні особливості формування гри у розумово відсталих дошкільників. Визначається провідна роль педагога (дефектолога) у формуванні гри розумово відсталих дошкільників.
В статье указаны основные особенности формирования игры у умственно отсталых дошкольников. Определяется ведущая роль педагога (дефектолога) в формировании игры умственно отсталых дошкольников.
The article identifies the main features of the game formation of mentally retarded preschoolers. The leading role of the teacher is determined in shaping the game mentally retarded preschoolers.

Опис

Ключові слова

ігрова діяльність, розумово відсталі дошкільники, корекційне навчання, игровая деятельность, умственно отсталые дошкольники, коррекционное обучение, game activity, the mentally retarded preschoolers, rehabilitative training

Бібліографічний опис

Гладченко, І. В. Особливості формування ігрової діяльності у розумово відсталих дошкільників / І. В. Гладченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 39-43.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By