Публікація: Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Вольнова, Л. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Описано етапи психолого-педагогічної роботи з важковиховуваними
підлітками у школі, починаючи від їх первинного виявлення (початковий етап
– стадія інформованості про проблеми підлітка, стадія розуміння проблем
підлітка, пошуково-формувальна стадія; основний етап – реконструювальна
і реабілітаційна стадії). Охарактеризовано зміст діагностичної роботи з
важковиховуваними за визначеними етапами. Розкриті напрями
профілактичної роботи: виділення груп підлітків, яких можна вважати
важковиховуваними («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені»);
диференціація профілактично-виховного процесу; практична профілактична
робота з типологічними групами важковиховуваних підлітків. Наведені
приклади профілактичної роботи з представниками окремих типологічних
груп важковиховуваних підлітків.
Описаны этапы психолого-педагогической работы с трудновоспитуемыми подростками в школе, начиная от их первичного обнаружения (начальный этап – стадия информированности о проблемах подростка, стадия понимания проблем ребенка, поисково-формирующая стадия; основной этап – реконструктивная и реабилитационная стадии). Охарактеризовано содержание диагностической работы с трудновоспитуемыми по определенным этапам. Раскрыты направления профилактической работы: выделение групп подростков, которых можно считать трудновоспитуемыми («уязвимые», «конфликтные», «самоуверенные»); дифференциация профилактически-воспитательного процесса; практическая профилактическая работа с типологическими группами трудновоспитуемых подростков. Приведенные примеры профилактической работы с представителями отдельных типологических групп трудновоспитуемых подростков.
The stages of psychological and pedagogical work with awkward teenagers in the school since their initial detection are described (the initial stage – stage of awareness of problems of teen, stage of understanding of problems of teenager, searching-forming stage; basic stage – the stages of reconstruction and rehabilitation). The content of the diagnostic work with difficult children at certain stages are characterized. Direction of preventive work are disclosed: the selection of groups of teenagers who can be considered an awkward children («impressionable», «conflict», «arrogant»); differentiation of preventive and educational process; practical preventive work with an awkward teenagers’ typological groups. Examples of preventive work with representatives of individual typological groups’ awkward teenagers are given.
Описаны этапы психолого-педагогической работы с трудновоспитуемыми подростками в школе, начиная от их первичного обнаружения (начальный этап – стадия информированности о проблемах подростка, стадия понимания проблем ребенка, поисково-формирующая стадия; основной этап – реконструктивная и реабилитационная стадии). Охарактеризовано содержание диагностической работы с трудновоспитуемыми по определенным этапам. Раскрыты направления профилактической работы: выделение групп подростков, которых можно считать трудновоспитуемыми («уязвимые», «конфликтные», «самоуверенные»); дифференциация профилактически-воспитательного процесса; практическая профилактическая работа с типологическими группами трудновоспитуемых подростков. Приведенные примеры профилактической работы с представителями отдельных типологических групп трудновоспитуемых подростков.
The stages of psychological and pedagogical work with awkward teenagers in the school since their initial detection are described (the initial stage – stage of awareness of problems of teen, stage of understanding of problems of teenager, searching-forming stage; basic stage – the stages of reconstruction and rehabilitation). The content of the diagnostic work with difficult children at certain stages are characterized. Direction of preventive work are disclosed: the selection of groups of teenagers who can be considered an awkward children («impressionable», «conflict», «arrogant»); differentiation of preventive and educational process; practical preventive work with an awkward teenagers’ typological groups. Examples of preventive work with representatives of individual typological groups’ awkward teenagers are given.
Опис
Ключові слова
підлітки, важковиховувані, психолого-педагогічна робота, подростки, трудновоспитуемы, психолого- педагогическая работа, teenager, an awkward teenagers, psychological and pedagogical work
Бібліографічний опис
Вольнова Л. М. Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків / Л. М. Вольнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. - Вип. 20. - C. 125-134
