Публікація:
Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чередніченко, Н. В.
Ряшенцева, Д. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлюються психофізіологічні, психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування орфографічної навички за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвого розвитку. Підкреслюється,що орфографічна навичка є складною за структуро, а її формування можливо лише за умови досягнення дитиною високого рівня психічного, мовленнєвого та інтелектуального розвитку.
В статье раскрываются психофизиологические, психолингвистические и психолого-педагогические предпосылки формирования орфографического навыка в условиях нормального и нарушенного онтогенеза речевой деятельности. Подчеркивается, что орфографический навык является сложным по структуре, а его формирование возможно при условии достижения ребенком высокого уровня психического, речевого и интеллектуального развития.
In this article psycho-psysiological, psycho-linguistical and psycho-pedagogical conditions of the forming of orthographical skills in terms of normal speech development are studied. It is stressed that the process of writing is a complex form of speech activity. Mastering of writing is possible in conditions of a child’s achievement of high level of psysical, psychic, speech and intellectual development.

Опис

Ключові слова

грамотне письмо, мовленнєва та інтелектуальна діяльність, орфографічна навичка, психологічні передумови, мовні узагальнення, орфографічне завдання, орфографічна пильність, грамотное письмо, речевая и интеллектуальная деятельность, орфографический навык, психологические предпосылки, языковые обобщения, орфографическая задача, орфографическая зоркость, writing, orthographical skills, speech and intellectual activity, psysiological preconditions, language generalize, orthographical problem, orthographical attention

Бібліографічний опис

Чередніченко, Н. В. Науково-теоретичні засади формування орфографічних умінь та навичок в учнів молодших класів за умов нормального та порушеного онтогенезу мовленнєвої діяльності / Н. В. Чередніченко, Д. М. Ряшенцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 268-273.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By