Публікація:
Аспекти розвитку творчої активності студентів піаністів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мельниченко, Д. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто поняття «творча активність». Висвітлено структуру формування творчої активності в музично-виконавській діяльності студента-піаніста.
The article discusses the concept of creative activity. In particular, the structure of formation of creative activity in music performance of a student major in piano. The subject of the study is the issue of personal activity serving as a special quality that characterizes the state of the student during the activity. Scientific literature that suggests the different aspects to determine the nature of the concepts of "active", "creative activity" and their relationship with autonomy and initiative were analyzed in the study.
В статье обсуждается концепция творческой деятельности, в частности, структура ее формирования в музыкальном исполнении студента-музиканта в процесе обучение игре на фортепиано. Предметом исследования является вопрос о личной деятельности, служащей особым качеством, которое характеризует состояние студента во время его исполнения. В исследовании проанализирована научная литература, в которой предлагаются различные аспекты определения природы понятий «активность», «творческая деятельность» и их связь с инициативой.

Опис

Ключові слова

активність, самостійність, фортепіанне виконавство, activity, independence and piano performance, активность, независимость и исполнение на фортепиано

Бібліографічний опис

Мельниченко, Д. В. Аспекти розвитку творчої активності студентів піаністів / Д. В. Мельниченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 37-44.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By