Публікація: Организация театрализованной деятельности
Вантажиться...
Дата
Автори
Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта)
Анотація
Автор розглядає театралізовану діяльність як засіб лексичного розвитку дошкільників. Виявляє особливості організації театралізованої діяльності дошкільників. Підкреслює, що організація театралізованої діяльності проводилася з такими напрямами: бесіди про театр; організацію системи музично-театралізованих ігор: визначення системи ігор-вправ, спрямованих на розвиток виразності мови і рухів дітей.
Автор рассматривает театрализованную деятельность как средство лексического развития дошкольников. Выявляет особенности организации театрализованной деятельности дошкольников. Подчеркивает, что организация театрализованной деятельности проводилась по таким направлениям: беседы о театре; организацию системы музыкально-театрализованных игр; определение системы игр-упражнений, направленных на развитие выразительности речи и движений детей.
The author considers the theatricalized activity as tool of lexical development of under-fives. Exposes the features of organization of the theatricalized activity of under-fives. Underlines that the organization of the theatricalized activity was conducted to such directions: conversations about theater; organization of the system of the musical-theatricalized games; decision of the system of the games-exercises directed on development of expressiveness of speech and motions of children.
Автор рассматривает театрализованную деятельность как средство лексического развития дошкольников. Выявляет особенности организации театрализованной деятельности дошкольников. Подчеркивает, что организация театрализованной деятельности проводилась по таким направлениям: беседы о театре; организацию системы музыкально-театрализованных игр; определение системы игр-упражнений, направленных на развитие выразительности речи и движений детей.
The author considers the theatricalized activity as tool of lexical development of under-fives. Exposes the features of organization of the theatricalized activity of under-fives. Underlines that the organization of the theatricalized activity was conducted to such directions: conversations about theater; organization of the system of the musical-theatricalized games; decision of the system of the games-exercises directed on development of expressiveness of speech and motions of children.
Опис
Ключові слова
збагачення, словника, дошкільників, дитяча, творчість, театрально-ігрова, діяльність, обогащение, словаря, дошкольников, детское, творчество, театрально-игровая, деятельность, enrichment, of dictionary, of under-fives, child's, creation, theatrically-play, activity
Бібліографічний опис
Алексеенко-Лемовская Л. В. Организация театрализованной деятельности / Л. В. Алексеенко-Лемовская // Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти в контексті Болонського процесу / Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, Республіканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта). – Ялта : РВВ КГУ, 2008. - Ч. 1. - С. 10-13
