Публікація:
Особенности работы со слабоуспевающими иностранными студентами на языковой кафедре неязыкового вуза

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Рощупкина, Е. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Повышение уровня академической успеваемости иностранных студентов является одной из приоритетных задач начального этапа обучения в вузе. В статье описываются особенности работы со студентами-иностранцами с низкой успеваемостью на языковой кафедре подготовительного факультета. Выявлены причины низкой успеваемости иностранных студентов, предложены пути решения данной проблемы.
Підвищення рівня академічної успішності іноземних студентів є одним з пріоритетних завдань початкового етапу навчання у ВНЗ. У статті описуються особливості роботи із студентами-іноземцями з низькою успішністю на мовній кафедрі підготовчого факультету. Виявлено причини низької успішності іноземних студентів, запропоновано шляхи розв’язання цієї проблеми.
Increase of the level of academic performance of foreign students is one of the priority problems of the first stage of teaching in higher education institution. The article describes the features of work with students-foreigners with low performance on the language chair of the preparatory faculty. The causes of low academic performance of foreign students are identified, solutions of this problem are proposed.

Опис

Ключові слова

иностранные студенты, низкая академическая успеваемость, іноземні студенти, низька академічна успішність, foreign students, low academic performance

Бібліографічний опис

Рощупкина Е. А. Особенности работы со слабоуспевающими иностранными студентами на языковой кафедре неязыкового вуза / Е. А. Рощупкина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 150-155.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By