Публікація: Вимоги до лінгвістичних особливостей текстів навчальних екскурсій при вивченні української мови як іноземної
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Соколова, С. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розкрито особливості навчальної екскурсії як одного з ефективних педагогічних методів у ході вивчення української мови як іноземної. Описано етапи роботи над лінгвістичним матеріалом навчальних екскурсій.
В статье описаны особенности учебной экскурсии как одного из эффективных педагогических методов в процессе обучения украинского языка как иностранного. Описаны этапы работы над лингвистическим материалом учебных экскурсий.
In the article the features of educational excursion are described as one of effective pedagogical methods in the process of teaching of Ukrainian as foreign. The stages of prosecution of linguistic material of educational excursions are described.
В статье описаны особенности учебной экскурсии как одного из эффективных педагогических методов в процессе обучения украинского языка как иностранного. Описаны этапы работы над лингвистическим материалом учебных экскурсий.
In the article the features of educational excursion are described as one of effective pedagogical methods in the process of teaching of Ukrainian as foreign. The stages of prosecution of linguistic material of educational excursions are described.
Опис
Ключові слова
навчальна екскурсія, методика навчання української мови як іноземної, учебная экскурсия, методика обучения украинского языка как иностранного, educational excursion, method of teaching of Ukrainian as foreign
Бібліографічний опис
Соколова С. В. Вимоги до лінгвістичних особливостей текстів навчальних екскурсій при вивченні української мови як іноземної / С. В. Соколова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 7. – C. 428-433.
