Публікація:
Методика фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сунь, Лінян

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації актуалізовано проблему фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Розкрито сутність, зміст і компонентну структуру фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін; визначено критерії, показники і рівні сформованості означеного феномена; розроблено методи, прийоми, засоби підготовки майбутнього вчителя музики, здатного до фахового самовдосконалення у власній музично-педагогічній діяльності. Фахове самовдосконалення майбутнього вчителя музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін розглянуто як складну психолого- педагогічну категорію, що дозволяє спрямувати професійну діяльність вчителя на підвищення власного професійного рівня за рахунок постійного акмеологічного розвитку. Представлено методичну модель фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін, що включає: мету дослідження, наукові підходи, основні функції та принципи фахового навчання, структуру означеного феномена, педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів музики до фахового самовдосконалення у процесі диригентсько-хорової підготовки. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування готовності студентів до фахового самовдосконалення, що складається з чотирьох етапів: пізнавально-самостійного, компетентісно- самоаналізуючого, ціннісно-саморегулятивного, усвідомлено-креативного.
В диссертации актуализировано проблему профессионального самосовершенствования будущих учителей музыки в процессе изучения дирижерско-хоровых дисциплин. Раскрыто сущность, содержание и компонентную структуру профессионального самосовершенствования будущих учителей музыки в процессе изучения дирижерско-хоровых дисциплин; определены критерии, показатели и уровни сформированности этого феномена; разработаны методы, приемы, средства подготовки будущего учителя музыки, способного к профессиональному самосовершенствованию в музыкально- педагогической деятельности. Профессиональное самосовершенствование будущего учителя музыки в процессе изучения дирижерско-хоровых дисциплин рассмотрено нами как сложную психолого-педагогическую категорию, которая позволяет направить профессиональную деятельность учителя на повышение уровня преподавательской работы с учениками за счет постоянного акмеологического развития. Представлено методическую модель профессионального самосовершенствования будущих учителей музыки в процессе изучения дирижерско-хоровых дисциплин, которая включает: цель исследования, научные подходы, основные функции и принципы профессионального обучения, структуру исследуемого феномена, педагогические условия формирования готовности будущих учителей музыки к профессиональному самосовершенствованию в процессе диригентсько- хоровой подготовки. Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика формирования готовности студентов к профессиональному самосовершенствованию, которая состоит из четырех этапов: познавательно- самостоятельного, компетентносно-самоанализирующего, ценностно- саморегулирующего, осознанно-креативного.
The thesis is actualized the problem of professional self-development of future music teachers in the process of conducting and choral disciplines. The essence, content and structure of professional self-improvement component of future music teachers in the process of conducting and choral disciplines; the criteria, indicators and levels of definite phenomenon; the methods, techniques, means of training future teachers of music, capable professional self-improvement in their own musical and educational activities. With professional self-development of the future teacher of music in the process of conducting and choral disciplines considered as a complex psychological and pedagogical category that can direct the professional activities of teachers to improve their own professional level by continuously acmeological development. Presented methodical model of professional self-development of future music teachers in the process of conducting and choral disciplines, including: the purpose of research, scientific approaches, the basic functions and principles of professional training structure appointed phenomenon pedagogical conditions of formation of future music teachers for professional self-improvement in the dyryhentsko- choral training. Developed and tested every stage of formation of readiness of students to professional self-development, which consists of four phases: cognitive-independent, competence-samoanalizuyuchoho, value-samorehulyatyvnoho, deliberately-creative.

Опис

Ключові слова

майбутній вчитель музики, фахове самовдосконалення, диригентсько-хорова підготовка, інтеграція, поетапна методика, будущий учитель музыки, профессиональное самосовершенствование, дирижерско-хоровая подготовка, интеграция, поэтапная методика, future music teacher, professional improvement, conducting and choral training, integration, phased methodology

Бібліографічний опис

Сунь Лінян. Методика фахового самовдосконалення майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Сунь Лінян ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By