Публікація:
Робота асистента вчителя в інклюзивному освітньому закладі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Козинець, Олександр Володимирович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Київський університет імені Бориса Грінченка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті йде мова про особистісно-орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу, в якому безпосередню участь забезпечує асистент вчителя. Згадуються нормативно-правові документи, що регулюють роботу цього фахівця. Висвітлюється канадський досвід впровадження інклюзивної форми навчання. Також говориться про різні схеми організації навчального процесу. Відповідно до них асистент вчителя може виконувати три різні організаційні завдання в інклюзивному класі.
The article deals with the personality-oriented direction of the educational process, in which the teacher’s assistant provides direct participation. The normative-legal documents regulating the work of this specialist are mentioned. The Canadian experience of implementing an inclusive form of education is highlighted. It also talks about different schemes of organization of the educational process. According to them, the teacher’s assistant can perform three different organizational tasks in an inclusive classroom.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Козинець, О. В. Робота асистента вчителя в інклюзивному освітньому закладі / О. В. Козинець // Практичні комунікаційні кейси в інклюзивному освітньому середовищі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 30 листопада 2020 р.) – Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. – С. 16-19.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By