Випуск 31(2-3)

Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/34328

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника. 3. Відомості про авторів.
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021)
    Концепція збірника базується на багатоплановому науковому висвітленні проблем сучасної освіти і науки в умовах полікультурного глобалізаційного суспільства. Основні рубрики охоплюють всі освітні галузі (науки про освіту; філософія освіти; освітні вимірювання; дошкільна, початкова, середня, професійна, вища освіта, менеджмент освітньої діяльності тощо). Розрахований на фахівців гуманітарних наук.
  • Item
    Зародження теопоетики: Стенлі Гоппер і Амос Вайлдер
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Трофимчук, К. І.
    В статті проаналізовано основні праці А. Вайлдера і С. Гоппера, а також праці його студентів, в яких головна увага авторів зосереджена навколо теми теопоетики. Дослідження проводилося з опорою на дослідження Келліда Кітта-Перрі у його праці Way to Water: A Theopoetics Primer, де вперше цілісно, хоч стисло, описано основні філософські і теологічні передумови теопоетики, а також окреслено основні теопоетичні напрямки XX століття
  • Item
    Ключові причини відсутності розвитку критичного мислення у студентів філософії та богослов'я
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Ходорчук, А. Ю.
    Автор доводить, що існуючі причини відсутності розвитку критичного мислення обумовлені багаторічними встановленими канонами, які не передбачають критичного осмислення, перегляду та конфронтації. Обґрунтовано, що саме з студентами філософії та богослов'я потрібно проводити неординарні лекційні, семінарські та інші види навчальних занять для розвитку критичного мислення. Зокрема, у статті наведені конкретні приклади взаємодії викладача та студентів в ході освітньої діяльності для розвитку критичного мислення.
  • Item
    Ідей духовної реформації Івана Проханова та потенціал їх застосування в умовах постмодерну
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Марюхно, Н. М.
    Вперше було проведено богословсько-релігієзнавчий аналіз творчої спадщини Івана Проханова на предмет виокремлення в ній соціальнополітичних ідей, що свідчить про виразно практичну спрямованість його богослов’я та доведено можливість актуалізації цих ідей в контексті початку XXI століття.
  • Item
    Дидактичний потенціал сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Белоус, І. В.
    У даній статті запропоновано структуру цифрового освітнього середовища навчання променевої діагностики, виокремлено низку умов функціонування, взаємопов’язані складові, дидактичні принципи навчання та організаційно-педагогічні умови. Результати аналізу дидактичного потенціалу сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики, які отримані з використанням SWОTстратегії, дали змогу встановити сильні (S) та слабкі (W) сторони впровадження інформаційних технологій в освітній процес з радіології, а також можливості (О), ризики та загрози методики (T). Це в свою чергу дозволило виокремити якісні показники рівня ефективності використання хмарних технологій у навчальній діяльності з радіології та чинники результативності застосування інформаційних технологій навчання.
  • Item
    Creative potential of personality: main mechanisms of development
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Kostromina, H.; Svidlo, T.; Shkolyar, L.
    Мета наукового дослідження полягає у визначенні основних механізмів розвитку творчого потенціалу особистості.
  • Item
    Використання сучасних педагогічних технологій у професійній підготовці фахівців фізичної культури і спорту
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Науменко, Н. В; Горобчук, О. А.; Козлов, А. В.
    Застосування сучасних педагогічних технологій в процесі професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту позитивно впливає на активізацію їхнього професійного розвитку.
  • Item
    Біополітика і біовлада: сутність концептів в соціально-філософських вимірах
    (ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Шаповалова, І. В.
    Розглянуті авторські концепції біополітики і біовлади надають можливість зрозуміти історичну еволюцію владних інститутів в XVIII-XIX ст. (поступове обмеження дисциплінарної влади новітніми біополітичними практиками) у сфері управління біологічним контекстом життя людини, з’ясувати, як правові практики, економічні модальності капіталістичного виробництва і ринку суспільної праці, здобутки біологічних (медичних), інформаційних технологій дають можливість перепрограмувати і змінити життя людства, а також виявити нові вектори і форми біополітичного управління в умовах соціально-політичних трансформацій і техногенних викликів сучасного суспільства.
  • Item
    Інструментальна раціональність: нігілістичний і тоталітарний потенціал
    (Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2021) Кравченко, А. А.; Морозов, А. Ю.
    Метою статті є осмислення інструмен-тальної раціональності на предмет виявлення в ній тоталітарного й нігілістичного потенціалу.