Наукові записки
Permanent URI for this communityhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/2699
Browse
Browsing Наукові записки by Subject ""School of Tolerance""
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Концепція з реалізації науково-методичного забезпечення авторської моделі "Школа толерантності"(Видавничий дім "Гельветика", 2025) Бирко, Надія Михайлівна; Борковська, Оксана Василівна; Звонарьова, Наталя Михайлівна; Васількова, Людмила Михайлівна; Щур, Наталя МиколаївнаУ статті представлена Концепція з реалізації науково-методичного забезпечення авторської моделі “Школа толерантності”. Визначено основні підходи, методологічні принципи і методи дослідження щодо реалізації вищезазначеної Концепції. Розроблено критерії, рівні сформованості толерантної особистості й толерантного освітнього середовища для перевірки функціонування авторської моделі “Школа толерантності”. Вказано, що здобувачі освіти мають уміти продуктивно спілкуватися, результативно діяти в команді, вільно володіти технічними інноваціями, шукати компроміс, знати історію та культуру свого народу, розуміти й поважати особливості людей інших національностей і культур тощо. Розглянуто наукові погляди вчених на особливості й закономірності навчання здобувачів освіти й організації освітнього процесу загалом. Методологічну основу Концепції з реалізації науково-методичного забезпечення авторської моделі “Школи толерантності” становлять гуманістичні теорії і концепції зарубіжних і вітчизняних дослідників щодо гармонійного підходу до прагматичної і духовно-моральної мотивації студентів. Зазначено, що мета Концепції з реалізації науково-методичного забезпечення авторської моделі “Школи толерантності” полягає у науковому обґрунтуванні й експериментальній перевірці, зміні науково-методичного забезпечення з урахуванням викликів сьогодення, реформуванні освітньої галузі, а також у визначенні ефективності науково-методичного забезпечення реалізації авторської моделі “Школа толерантності”. Визначено шляхи реалізації мети і завдань Концепції, з огляду на особливості й структуру експериментальних освітніх закладів. Доведено, що успішне запровадження Концепції з науково-методичного забезпечення реалізації авторської моделі “Школи толерантності” сприятиме ефективному всебічному розвиткові особистості здобувачів освіти.