Автореферати, анотації до дисертацій та дисертації
Permanent URI for this communityhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/27
Browse
Browsing Автореферати, анотації до дисертацій та дисертації by Author "Авраменко, Олег Борисович"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Теоретико-методичні засади проектування системи «техносвіт – технологічна освіта» у вищих навчальних закладах.(Видавництво НПУ імені М.П.Драгомагова, 2013) Авраменко, Олег БорисовичУ дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено авторську інтегративну систему «техносвіт – технологічна освіта», досліджено теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти. Проаналізовано базові поняття дослідження, розкрито сутність техносвіту як соціально-культурного феномену. Обґрунтовано концепцію та розроблено модель системи «техносвіт – технологічна освіта». Доведено, що технічна підготовка майбутніх учителів технологій за допомогою системи «техносвіт – технологічна освіта» повинна бути підпорядкована змісту професійної підготовки фахівців техніко-технологічної сфери, сучасним досягненням техніки і технологій, забезпечувати наступність у змісті й формах професійної підготовки фахівців на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях. Розкрито сутність, значення, основні принципи, зміст, форми і методи педагогічного супроводу системи «техносвіт – технологічна освіта» та експериментально перевірено її ефективність у вищих навчальних закладах.Item Формування культури праці в учнів 5 - 9 класів на уроках трудового навчання(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2006) Авраменко, Олег БорисовичДисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування культури праці в учнів 5-9 класів на уроках трудового навчання у процесі вивчення технічних видів праці. В роботі обґрунтовано сутність поняття “культура праці учнів основної школи” та її основних елементів. Розкриваються зміст та особливості формування культури праці в учнів відповідно до нової навчальної програми, яка побудована на засадах проектно-технологічного підходу. Визначено параметри, критерії та рівні сформованості даного особистісного утворення в учнів основної школи. Виявлено організаційно-методичні умови, що забезпечують формування культури праці в умовах проектно-технологічної діяльності: систематичне акцентуванні уваги учнів на основних елементах культури праці; стимулювання до самостійного набуття знань; залучення учнів до систематичного планування, організації та контролю проектної діяльності, що складають основу саморегуляції, високої культури праці і професійно важливих якостей особистості. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено поетапну модель формування культури праці в учнів 5-9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання.