Випуск 161
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/48454
Browse
Browsing Випуск 161 by Author "Зайцева, Алла Віталіївна"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Формування фахових компетентностей здобувачів третього рівня вищої освіти в процесі міждисциплінарного навчання(Видавничий дім "Гельветика", 2025) Глазунова, Ірина Кимівна; Зайцева, Алла ВіталіївнаУ статті розглядаються питання формування фахових компетентностей здобувачів третього рівня вищої освіти як важливої складової їх професійної підготовки в процесі міждисциплінарного навчання. Зміст цього навчання залежить від сформованості, розвитку фахових компетентностей аспірантів. На цій основі формується нова педагогіка – компетентнісна, педагогіка відповідності набутих знань, умінь та навичок запитам сучасного ринку праці. На прикладах змісту навчально-нормативної дисципліни “Теорія та методика музичного навчання” та навчально-вибіркової дисципліни “Теорія та практика музичної освіти”, дисциплін освітнього рівня “доктор філософії”, галузі знань 01 Освіта, спеціальності 014 Середня освіта, за предметними спеціалізаціями (музика) розглядається формування художньо-методичної культури аспірантів та формування комунікативної компетентності здобувачів третього рівня вищої освіти. Вказано, що цілісний розвиток людини у контексті формування особистості, громадянина та фахівця передбачає, насамперед, пошук резервів удосконалення сучасного освітнього процесу. Один із напрямів нових педагогічних рішень – це міждисциплінарна інтеграція, за допомогою якої на якісно новому рівні вирішуються завдання навчання, розвитку та виховання здобувачів вищої освіти. Актуальність такого навчання продиктована зростаючою мобільністю, швидкоплинністю соціального середовища. За таких умов монодисципліна самотужки не може виконати своєї традиційної місії та забезпечити стійке прирощення нових знань Уточнено поняття “фахова компетентність”, “міждисциплінарне навчання”, “художньо-методична культура”, “комунікативна компетентність”. Розглянута компонентна структура художньо-методичної культури здобувачів третього рівня вищої освіти та структура їх комунікативної компетентності.