Публікація: Теорія мистецького навчання: формоутворювальні аспекти
Вантажиться...
Дата
Автори
Падалка, Г. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
В статье рассматриваются проблемы теоретизации научного знания, приводятся примеры формулирования научного аппарата диссертационных исследований, предлагаются образцы постановки проблемы, определения концептуальной идеи исследования, его научной новизны, практического значения.
The problems of theorization of scientific knowledge, are examples of the formulation of the scientific staff of the dissertation research, offer samples of the problem, identify the conceptual idea of the study, its scientific novelty and practical value.
The problems of theorization of scientific knowledge, are examples of the formulation of the scientific staff of the dissertation research, offer samples of the problem, identify the conceptual idea of the study, its scientific novelty and practical value.
Опис
Ключові слова
теория, концептуальные основы, обобщение, форма научного знания, исследование, theory, conceptual framework, generalization form of scientific knowledge and research
Бібліографічний опис
Падалка, Г. М. Теорія мистецького навчання : формоутворювальні аспекти / Г. М. Падалка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 14 (19), ч. 1. – С. 18-23.
