Публікація:
Алгоритм формування лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами на уроках читання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Олефір, О. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті обґрунтовано значення уроків читання у формуванні лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. З’ясовано ступінь розробки досліджуваної проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі. Визначено завдання, етапи, принципи та напрямки формування лексичної складової, представлено алгоритм лексичної роботи на уроках читання.
The article substantiates the importance of reading lessons in the formation of the lexical component of speech for children with serious speech disorders. Clarified the degree of development of the research problem in General and special psycho-pedagogical literature. Set objectives, stages, principles and directions of lexical component, the algorithm of lexical work on the reading lessons.

Опис

Ключові слова

тяжкі мовленнєві порушення, урок читання, лексична складова мовлення, корекція, severe speech disorders, lesson reading, the lexical component of speech correction

Бібліографічний опис

Олефір, О. І. Алгоритм формування лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами на уроках читання / О. І. Олефір // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 47-53.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By