Публікація: Сучасний підручник з історії як ключовий компонент навчально-методичного комплекту
Вантажиться...
Дата
Автори
Камбалова, Яніна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во "Педагогічна преса"
Анотація
У статті розкрито роль і методичні функції сучасного підручника з історії як основного компонента навчально-методичного комплекту. Автор проаналізувала різноманітні погляди сучасних українських і російських учених на цю проблему.
В статье рассматриваются роль и методические функции современного учебника истории как основного компонента учебно-методического комплекта. Автор проанализировала различные взгляды современных украинских и российских учёных на указанную проблему.
A role and methodological functions of the modern textbook of history as a main component of scientific-methodical set is explained in the article. The author analyzes different points of views of modem Ukrainian and Russian scholars
В статье рассматриваются роль и методические функции современного учебника истории как основного компонента учебно-методического комплекта. Автор проанализировала различные взгляды современных украинских и российских учёных на указанную проблему.
A role and methodological functions of the modern textbook of history as a main component of scientific-methodical set is explained in the article. The author analyzes different points of views of modem Ukrainian and Russian scholars
Опис
Ключові слова
підручник, навчально-методичний комплект, методична функція, учебник, учебно-методический комплект, методическая функция, textbook, scientific-methodical set, methodological function
Бібліографічний опис
Камбалова Я. Сучасний підручник з історії як ключовий компонент навчально-методичного комплекту / Я. Камбалова // Історія в школах України : наук.-метод. журн. - 2011. - № 7/8. - С. 34-36.
