Публікація: Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Нестерова, Марія Олександрівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто феномен трансдисциплінарності сучасної науки і водночас окреслено завдання для системи вищої освіти. Сучасна наука і конвергентні технології вимагають від майбутніх дослідників здатності працювати в складних трансдисциплінарних проектах. Відповідно завданням вищої освіти є створити необхідний простір досвіду і надати необхідні когнітивні стратегії.
The article considers transdisciplinarity phenomena in connection with the tasks of high education. Modern science and convergation tecqnologies demand from further researchers ability to work in the complex interdisciplinary projects. Accordingly, the task of high education is to create the necessary space of experience and to provide the necessary cognitive strategies.
The article considers transdisciplinarity phenomena in connection with the tasks of high education. Modern science and convergation tecqnologies demand from further researchers ability to work in the complex interdisciplinary projects. Accordingly, the task of high education is to create the necessary space of experience and to provide the necessary cognitive strategies.
Опис
Ключові слова
вища освіта, когнітивні стратегії, міждисциплінарність, трансдисциплінарність, cognitive strategies, high education, interdisciplinarity, transdisciplinarity
Бібліографічний опис
Нестерова, М. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2014. - № 4. – С. 29-34.
