Публікація:
Модельна мовна особистість у сучасній українській рекламі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Іванова, І.Б.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто зміст, обсяг і структуру поняття «мовна особистість», описані два типи модельних мовних особистостей,використовуваних у сучасній україномовній рекламі.
В статье рассмотрены содержание, объем и структурупонятия «языковая личность», описаны два типа модельных языковых личностей, характерных для современной украиноязычной рекламы.
The article deals with content, scope and structure of the «linguistic identity» concept, describes two types of patternedlanguage personalityused in modern Ukrainian language advertising.

Опис

Ключові слова

мовна особистість, языковая личность, linguistic identity, рекламний дискурс, рекламный дискурс, advertising discourse, модельна мовна особистість, модельная языковая личность, patterned language personality, рекламний текст, рекламный текст, advertisingtext

Бібліографічний опис

Іванова І.Б. Модельна мовна особистість у сучасній українській рекламі / І.Б. Іванова // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство). – Вип. 5 : зб. наукових праць / За ред. академіка Л.І. Мацько. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – с. 163-167

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By