Публікація:
Солідарність як вища соціальна цінність майбутніх педагогів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ярошенко, Алла Олександрівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Cоціально-педагогічна солідарність майбутнього педагога повинна бути направлена на виховання громадських цінностей, самодопомогу і взаємодопомогу та виступати як ідейно-теоретична платформа виховання соціальної ініціативності, що дозволяє кожну дитину розглядать як повноцінну особистість.
Социальная-педагогическая солидарность будущего педагога должна быть направлена на воспитание общественных ценностей, самопомощь и взаимопомощь и выступать как идейно-теоретическая платформа воспитания социальной инициативности, позволяющий рассмотривать [рассматривать] каждого ребенка как полноценную личность.
Social and pedagogical solidarity of future teachers should be aimed at educating of public values, self-help and mutual help and serve as ideological and theoretical basis of social education initiative that allows to considerate each child as valuable person.

Опис

Ключові слова

солідарність, громадські цінності, виховання соціальної ініціативності, солидарность, общественные ценности, воспитания социальной инициативности, solidarity, public values, theoretical basis of social education initiative

Бібліографічний опис

Ярошенко Алла Олександрівна Солідарність як вища соціальна цінність майбутніх педагогів / Алла Олександрівна Ярошенко // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 3-4. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – C. 103-106

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By