Публікація:
Вплив інтеграційних процесів на політехнічну підготовку майбутнього вчителя технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кільдеров, Дмитро Едуардович
Кільдерова, Лілія Володимирівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито проблему впливу інтеграційних процесів в освіті на загальну політехнічну підготовку майбутнього вчителя трудового навчання (технологій). Обгрунтовано значення систематизації знань, що створює умови для ефективності політехнічної освіти, підвищує активність у навчально-пізнавальної діяльності і розвитку інтересів студентів, що є важливим у вирішенні загальних завдань навчання. Доведено, що освітня галузь “Технологія" може розвиватися за умов запровадження інтеграційних курсів. Доведено, що досягти високого рівня політехнічної освіти без здійснення інтеграційних процесів і фундаменталізації знань неможливо.
В статье раскрыта проблема влияния интеграционных процессов в системе образования на общую политехническую подготовку будущего учителя трудового обучения (технологий). Обосновано значение систематизации знаний, что способствует образованию условий для эффективного политехнического образования, повышения активности в учебно-познавательной деятельности и развития интересов студентов, что важно в решении общеобразовательных задач в обучении. Обосновано, что образовательная область “Технология ” может развиваться при условии внедрения интеграционных курсов. Доказано, что достижения высокого уровня политехнического образования без осуществления интеграционных процессов и фундаментализации знаний невозможно.
The article deals with the problem of the impact of the integration process in the education system for a total of polytechnic training of the future labor training ( technology) teachers. The value systematization of knowledge that contributes to the formation of conditions for effective polytechnic education was justified , increase the activity in learning and cognitive development activities and interests of students , which is important in solving the problems in secondary education. Substantiated that the educational area "Technology” can be developed subject to the implementation of the integration courses . We prove that achieving a high level of polytechnic education without implementing integration and fundamental nature of knowledge is impossible.

Опис

Ключові слова

політехнічна підготовка, технологічна культура, формування загальнотрудових умінь, професійна підготовка, інтеграційні процеси, вчитель трудового навчання (технологій), інтеграційні завдання, политехническая подготовка, технологическая культура, формирование общетрудовых умений, профессиональная подготовка, интеграционные процессы, учитель трудового обучения (технологий), интеграционные задания, polytechnic training, technological culture, the formation labour training skills, training, integration processes, the teacher labor training ( or technology), integration tasks

Бібліографічний опис

Кільдеров, Д. Е. Вплив інтеграційних процесів на політехнічну підготовку майбутнього вчителя технологій / Д. Е. Кільдеров, Л. В. Кільдерова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 45. – С. 98-104.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By