Publication:
Педагогічна акмеологія: досягнення й проблеми

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Вакуленко, Валентина

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті проаналізовано основні досягнення в області акмеології педагогічної освіти; встановлено основні акмеологічні, психолого-педагогічні умови, які впливають на динаміку професіоналізму педагога. З області акмеологічної освіти виділено акмеологію вищої педагогічної освіти, встановлено її предмет, об’єкт і мету дослідження; розроблено навчальний курс «Акмеологічні основи вищої педагогічної освіти».
В статье проанализированы основные достижения в области акмеологии педагогического образования; установлены основные акмеологические, психолого-педагогические условия, влияющие на динамику профессионализма педагога. Выделена из области акмеологического образования акмеология высшего педагогического образования, установлен ее предмет, объект и цели исследования; разработан учебный курс «Акмеологические основы высшего педагогического образования».
The main achievements in the field of acmeology in pedagogical education have been analyzed in this article; the main acmeological psychological-pedagogical conditions influencing the dynamics of teacher’s professionalism have been determined. Acmeology of higher pedagogical education is chosen from field acmeological education; its object, subject and the aim of research are determined; course of studies «Acmeological principles of higher pedagogical education» has been worked out.

Description

Keywords

акмеологія, вища педагогічна освіта, педагог, акмеология, высшее педагогическое образование, педагог, acmeology, higher pedagogical education, pedagog

Citation

Валентина Вакуленко Педагогічна акмеологія: досягнення й проблеми / Вакуленко Валентина // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 124-133

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By