Публікація: Функції директивів у текстах навчального філологічного дискурсу
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Чемпоєш, В. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Статтю присвячено аналізу семантико-функціональних особливостей директивів у текстах навчального філологічного дискурсу, які зумовлюють їх активне використання авторами навчальної літератури.
Статья посвящена анализу семантико-функциональных особенностей директивов в текстах ученого филологического дискурса, которые обуславливают их активное использование авторами учебной литературы.
The article is devoted to the analysis semantic-functional of features of the directive in academic texts philological that predetermines theirs active use by authors of textbooks.
Статья посвящена анализу семантико-функциональных особенностей директивов в текстах ученого филологического дискурса, которые обуславливают их активное использование авторами учебной литературы.
The article is devoted to the analysis semantic-functional of features of the directive in academic texts philological that predetermines theirs active use by authors of textbooks.
Опис
Ключові слова
директив, адресат, адресант, реципієнт, навчальний дискурс, реципиент, учебный текст, directives, addressee, sender, recipient, training text
Бібліографічний опис
Чемпоєш, В. В. Функції директивів у текстах навчального філологічного дискурсу / В. В. Чемпоєш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 11. – C. 207-211.
