Публікація:
Дистанційна освіта в Україні: реалії сьогодення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Задорожна, О. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Соціокультурна та гуманістична орієнтація системи дистанційного навчання відповідає тенденціям, що відбувається у світовій системі освіти. Загальносвітові тенденції гуманітаризації освіти, в цілому, і системи дистанційного навчання, зокрема доводять що престиж і затребуваність дистанційного навчання в найближчі роки будуть неухильно зростати. Освітнім закладам необхідно звернути на цей факт більше уваги, при цьому слід враховувати вимоги споживачів освітніх послуг до технологій, якості і мобільності отримуваної освіти.
Socio-cultural and humanistic orientation of the distance education system conforms to the tendencies taking place in the world education system. Global educational tendencies in the humanization of education in general, and the distance education system in particular, prove that the prestige and demand for distance education in the coming years will grow steadily. Educational institutions need to pay more attention to this fact taking into account the requirements of consumers of educational services to technologies, quality and mobility of education.

Опис

Ключові слова

дистанційне навчання, дистанційні технології, інформаційне середовище, віртуальне навчальне середовище, distance education, distance technologies, informational environment, virtual learning environment

Бібліографічний опис

Задорожна, О. М. Дистанційна освіта в Україні : реалії сьогодення / О. М. Задорожна // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 24 (6). – С. 56-67. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.24(6)-4.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By