Публікація:
Роль музеїв у становленні фахового шкільництва у Габсбурзькій Галичині

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сліпчишин, Лідія Василівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті обґрунтовується роль музеїв у становленні фахового шкільництва у Галичині у період австро-угорського панування. Показано, що рушійною силою створення перших музеїв у Європі були світові виставки досягнень промислового виробництва. При промислових музеях відкривалися школи фахової науки, у яких на кращих зразках виробів галузі навчалися і ремісники, і майбутні вчителі фахових шкіл.
The role of museums in the professional schooling development in Galicia during the Austro- Hungarian domination is justified. It is shown that the driving force for the creation of the first museums in Europe were world exhibitionions of achievements in industrial production. There were opened schools of vocational science in industrial museums where studied craftsmen and future teachers of professional schools on the best product samples.
статье обосновывается роль музеев в становлении профессионального образования в Галиции в период австро-венгерского господства. Показано, что движущей силой создания первых музеев в Европе были мировые выставки достижений промышленного производства. При промышленных музеях открывались школы профессионального обучения, в которых на лучших образцах изделий отрасли учились и ремесленники, и будущие учителя профессиональных школ.

Опис

Ключові слова

музейна педагогіка, музей, фахове шкільництво, кваліфікований фахівець, Галичина, Габсбурзька імперія, museum, professional schooling, qualified specialist, Galicia, Habsburg Empire, профессиональное образование, квалифицированный специалист, Галиция, Габсбургская империя

Бібліографічний опис

Сліпчишин Л. В. Роль музеїв у становленні фахового шкільництва у Габсбурзькій Галичині / Л. В. Сліпчишин // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. - Київ, 2016. - Вип. 89 (1). - С. 215–220.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By