Публікація:
Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дідур, Н. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті автор розкриває сутність поняття соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи, яка ґрунтується на знаннях, уміннях та досвіді, що набуваються у вищому навчальному закладі. Соціокультурна компетентність передбачає знаходження відповідної моделі поведінки у полікультурному світі, продуктивну взаємодію з представниками інших культур, а також сприяє розвитку атмосфери довіри.
The article reveals the essence of the concept of socio-cultural competence of primary school teachers, based on knowledge, skills and experience gained in high school. The socio-cultural competence involves finding of appropriate behaviors in the multicultural world, productive interaction with other cultures and promotes confidence.

Опис

Ключові слова

вчитель початкової школи, соціокультурна компетентність, компетентнісний підхід, elementary school teacher, socio-cultural competence, competence approach

Бібліографічний опис

Дідур, Н. А. Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у контексті компетентнісного підходу / Н. А. Дідур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 75-80.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By