Публікація: Формування деонтологічної компетентності майбутніх викладачів правознавства у вищому педагогічному навчальному закладі
Вантажиться...
Дата
Автори
Геращенко, Віта Володимирівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті визначаються сучасні шляхи до формування деонтологогічної компетентності майбутніх викладачів правознавства, в основу яких покладено підвищення рівня професійної підготовки викладачів та їх етико-деонтологічного рівня. Деонтологічна компетентність визначається як процес набуття знань, умінь і навичок шляхом виховного освітнього процесу на формування норм професійної поведінки.
The article defines the modern ways of forming the deontological competence of future law teachers, which is based on raising the level of teachers' professional training and their ethical and deontological level. Deontological competence is defined as the process of acquiring knowledge, skills and abilities through the educational process for the formation of norms of professional behavior.
The article defines the modern ways of forming the deontological competence of future law teachers, which is based on raising the level of teachers' professional training and their ethical and deontological level. Deontological competence is defined as the process of acquiring knowledge, skills and abilities through the educational process for the formation of norms of professional behavior.
Опис
Ключові слова
деонтологічна компетентність, викладач правознавства, деонтологія, етика, професіоналізм, deontological competence, teacher of law, deontology, ethics, professionalism
Бібліографічний опис
Геращенко, В. В. Формування деонтологічної компетентності майбутніх викладачів правознавства у вищому педагогічному навчальному закладі / В. В. Геращенко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2018. - Вип. 11-12 : V Морозівські читання в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, 18-19 жовтня 2018. – С. 62-67.
